پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120150
شرطي که قرارداد کي‌روش را تمديد مي‌کند
تاریخ انتشار : 1393/10/20 09:31:40
نمایش : 1274
اگر تيم‌ملي فوتبال ايران در آسيا به نيمه نهايي صعود نکند کفاشيان ديگر قرارداد سرمربي پرتغالي تيم‌ را تمديد نخواهد کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کارلوس کي روش، ايران را ته جدول رده بندي تدارکات در جام ملت هاي آسيا مي داند و مي گويد تيمي که براي جام ملت هاي آسيا بسته شده حتي يک ديدار واقعي و مفيد براي استراليا نداشته است و به اين ترتيب نمي توان انتظار صد در صدي از اين تيم داشت.

اين حرف کي روش را بايد در رده انتقادها بگذاريم اما اين را هم مي دانيم که کي روش حق ندارد سورپرايز شود. او تازه به ايران نيامده و حتي پروژه مهم تري چون حضور در جام جهاني را هم در دستور کار خود داشته و به اين ترتيب هرگز بيگانه با شرايط فوتبال ايران و تحريم هاي بين المللي و بلوکه شدن پول ايران نيست.

کي روش بهتر از هر کس ديگري مي داند که فوتبال ما چه مشکلاتي دارد و بهتر از هر کس ديگري هم مي داند که آنچه برايش مهيا شده است بيش از ظرفيت موجود بوده و شايد در شرايط تحريم در کشورهاي ديگر هرگز نمي توانست همين اردوها را هم داشته باشد و از آن مهم تر اينکه يکي از دلايلي که فدراسيوني ها ليگ را هم تعطيل کردند به خاطر آن بود که نتوانسته بودند همه آنچه کي‌روش مي خواهد را به وي بدهند!

وگرنه کجاي دنيا ليگشان را پنجاه روز تعطيل مي کنند و تيم ملي را به دست سرمربي مي دهند که برود و دانش خود را به بازيکنان تزريق کند؟ پاسخ ها منفي است.

يکشنبه شب علي کفاشيان در تلويزيون به اصل ماجرا اشاره کرد. او گفت که کي‌‌روش کمبود بازي تدارکاتي را پيش کشيده تا اگر تيم‌ ملي در جام ملت‌ها نتيجه نگرفت، بهانه‌اي داشته باشد و اگر هم نتيجه گرفت، بگويد در اين شرايط توانسته به مقام برسد!

اين انتقاد از سوي کفاشيان آن هم عليه کي‌روش جالب است. ديروز خبري شنيديم که اگر خداي ناکرده تيم‌ملي در آسيا جزو ۴ تيم اول قرار نگيرد و به نيمه نهايي صعود نکند کفاشيان ديگر قرارداد سرمربي تيم‌ را تمديد نخواهد کرد.

در قرارداد کي‌روش هم آمده که تمديد آن پس از جام‌ملت ها بايد صورت گيرد. به عبارت ديگرحذف تيم‌ ملي در مرحله يک چهارم پاياني به منزله برکناري کي‌‌روش است که تصميم درستي است. اتفاقي که ۴ سال قبل با شکست تيم‌ملي برابر کره جنوبي در همين مرحله براي افشين قطبي رخ داد و انتقادها به کفاشيان آن قدر زياد شد که وي را تا مرز استعفا پيش برد.

گفته مي‌شود وزير ورزش هم که از اول با کي‌روش رابطه خوبي نداشت بر حضور تيم‌ملي در جمع ۴ تيم‌ اول و کسب مقام تاکيد کرده است. حتما مي‌دانيد اين روزها کفاشيان خيلي خوب حرف وزير را گوش مي‌دهد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html